صفحه اصلی مدیریت

بخش "مدیریت "، اصلی ترین و مهمترین بخش سیستم محسوب میگردد زیرا کلیه فرایندهای مدیریتی سایت ساز و فروشگاه ساز در این قسمت انجام می پذیرد.
در این بخش می توانید سامانه های خود را مشاهده و برای مدیریت و تعیین محتوای آن از امکاناتی که در اختیار دارید استفاده نمایید. در صورت لزوم صفحات و بخش های خود را ویرایش و یا حذف نمایید و یا در صورتی که نیاز به اعمال تغییرات اساسی در محتوای یک صفحه دارید، می توانید آنرا به راحتی تطبیق دهید ، و در نهایت در این قسمت شما می توانید جهت تعیین تنظیمات مرکزی برای کلیه صفحات اقدام نمایید

در شکل زیر صفحه اصلی مدیریت را مشاهده می نمایید:

پند اندیش- صفحه اصلی مدیریت سایت ساز و فروشگاه ساز پند

  1. اطلاعات مدیر  در این بخش نام/تاریخ روز/تاریخ ورود/آخرین ورود/آی پی مدیر نمایش داده می شود
  2.  تغییر گذرواژه  در این بخش می توانید کلمه عبور خود را تغییر دهید.
  3. زیر سایت  یکی از بخش های مهم نرم افزار ، بخش "مدیریت سایت ها (Sites Managemet)" می باشد. از طریق این بخش شما امکان مدیریت زبان ها و زیر سایت ها را خواهید داشت به صورتیکه با انتخاب زبان یا زیر سایت ، کلیه تغییرات ایجاد شده در مدیریت اعمم از ایجاد منو ، صفحات، مقالات ، گالری و...در آن زیر سایت یا زبان اعمال خواهد شد
  4. خروج  برای خروج از بخش مدیریت از این بخش می توانید خارج شوید
  5. سایت  در صورتی که تمایل دارید وب سایت را مشاهده نماید از این قسمت استفاده نمایید.
  6. خانه  برای برگشت به صفحه اصلی مدیریت از این قسمت استفاده نمایید.
  7. پیامک  در صورتی که تمایل دارید به شماره ای پیامک ارسال نمایید می توانید از این بخش استفاده نمایید (لازم بذکر است برای استفاده از پیامک باید ماژول پیامک برای شما فعال باشد)
  8. زمان مجاز استفاده از مدیریت  جهت امنیت پنل مدیریت شما 15 دقیقه زمان دارید که صفحه وبخش مورد نظر ذخیره نمایید تا زمان مجاز آپدیت شود در صورت ساکن ماندن به صورت خودکار از پنل خارج خواهید شد و از نو باید اقدام به ورود نمایید.
  9. ماژول های مدیریت سایت    یکی از اساسی ترین و مهمترین بخش های سایت ساز ، مدیریت ماژول ها می باشد. در این قسمت کلیه ابزار هایی که در اختیار دارید در چند گروه به شما نمایش داده خواهد شد. که به شرح ذیل می باشد و نحوه استفاده از آنها در ادامه درج شده است.
    1. منوها و مقالات  این بخش مهمترین بخش مدیریت می باشد ، از بخش می توانید منوها ، صفحات و مقالات را مدیریت نمایید.
    2. اخبار  این بخش شامل ماژول های : اخبار کوتاه، اخبار پیشرفته و خبرنامه می باشد
    3. پیام ها   این بخش شامل ماژول های نظرات ، پرسش و پاسخ و کامنت می باشد
    4. کاربران  از طریق این بخش می توانید مدیران و کاربران را مدیریت نمایید
    5. گالری ها  با استفاده از ماژول های این گروه می توانید بی نهایت گالری عکس، موزیک و فیلم ایجاد و مدیریت نمایید.
    6. فرم ها  توسط این گروه می توانید فرم تماس با ما ، فرم ثبت نام ، ایجاد و مدیریت انواع فرم و ماژول های پرداخت آنلاین را مدیریت نمایید.
    7. سرویس ها  این بخش شامل ماژول های : پیوند ها ، آمار سایت ، نظرسنجی و خروجی RSS می باشد
    8. فروشگاه  توسط این گروه کلیه بخش های فروشگاه اینترنتی از قبیل ایجاد محصول، سفارشات، روش های حمل و نقل و تنظیمات نمایش محصولات قابل مدیریت می باشد.
    9. افزونه ها  در این گروه ماژول های سفارشی ایجاد و مدیریت می شود.
    10. منابع  توسط ماژول های این مجموعه می توان عکس و فایل های آپلود شده را مدیریت و از اطلاعات سایت فایل پشتیبان ایجاد و مدیریت نمایید
    11. تنظیمات  در این گروه ماژول های مهمی از قبیل تنظیمات سایت ، مدیریت چیدمان و بلوک های سایت و انتخاب پوسته قرار گرفته اند.


Facebook    Google    LinkedIn    Twitter

برچسب ها

  
 
مشتریان ما
 

ادامه»

 

منتظر تماس شما هستیم

024-33329056
09196951505